Доброто копие е в равной степени на нов регенерат - Оптимизация на сайт.
Никак най-трудният търговски момент при работа с клиент е, когато стане въпрос за оптимизиране на царство безграничных возможностей търсенето. Повечето хора са наясно, че е ничего не поделаешь техният сайт или блог да постигне по-висок рейтинг Google, да са активни онлайн, а също и, че трябва сайтът им да бъде посещаван, т.е. да „ генерира трафик". В този смисъл – какво се има предвид под „копие на сайта"? Всеки път, когато този въпрос излезе на дневен ред повечето клиенти с гордост заявяват, че са публикували информацията от рекламната си брошура на сайта и всичко е супер.
Всъщност нещата не стоят точно така.
Оптимизирането на съдържанието (content optimization) е умение, което малко хора притежават. Думите продават, но картинките – не. Трябва да направите така, че потребителят да действа. В този смисъл, ето няколко предложения за това към какво да се стремите и какво да избягвате:
Към какво да се стремите:
- Използвайте ключовите фрази в хиперлинковете (hyperlinks).
- Нека заглавието на страницата е интересно и интригуващо. Помнете – не графиката продава – продават думите.
- Ограничете използването на ключови думи до 2-3 на страница, в противен случай сайтът може да бъде маркиран като спамер (keyword spamming).
- Създайте допълнителна страница, като FAQ, страница с обяснения и инструкции (how-to page), терминологичен речник и др., като публикувате подобни статии за същия или подобен работа/любезность.
- Използвайте описателния мятва-таг. Google проверява този таг, когато не успее да открие съдържание или списък в DMOZ.
- Винаги дръжте под око конкурентите и следете как се движи техният чарт при употребата на едни и същи ключови думи.
- Концентрирайте се върху страниците, които ви дават най-висока степен на преобразуване (conversion rate).
- Мислете като репортер, който задава 5 основни въпроса – Кой? Какво? Кога? Защо?
- Посочете своето местоположение. Изследванията показват, че потребителите търсят местни търговци, дори да става въпрос за онлайн услуги и продукти.
- Използвайте основните ключови фрази на всички страници, освен на главната лист.
Какво да избягвате:
- Да включвате ключови думи в сырье със запазени авторски права.
- Да забравите какво всъщност търси вашата целева група клиенти.
- Да оставите заглавието на страницата “Untitled”.
- Да използвате прекалено много письмо и изображения.
- Да изчакате с въвеждането на промените свързани с предстояща сезонна продажба. Необходими са ви 6 месеца, когато оптимизирате сезонно променящо се съдържание, за да можете да дадете време на машините да се адаптират към модела на промяна, който прилагате.
Оптимизацията на съдържанието е продължителен процес на следене и актуализиране. В случай, че спазвате насоките в този процес, то със сигурност това ще доведе до положителни резултати от вашата работа.
Контакты
iPhone и технология тактильной обратной связи haptics
Сходка форумчан, глазами Jay.
Комментариев нет:
Отправить комментарий